CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 27, 2010

Love Kiera Love MU

Wah..Finally..Yahoo..Sangat2 seronok..!!Alhamdulillah..Syukur..
Setelah bertungkus lumus, akhirnya..Inilah hasilnya..Setelah berpanas, berhujan, ber tak de air, ber tak de elektrik..Ini lah hasilnya..
Banyak tajuk yang Aimi nak letak untuk entry kali ini..Antaranya ialah 'MU Lappy Dress', 'Hitam Merah', etc..Tapi last2..Letak 'Love Kiera Love MU'..How can i choose this title..??
Sebabnya, customer ni yang diberi nama Zakry, nak bagi Bag Laptop ni kepada buah hati nya yang diberi nama Kiera..Lepas tu, Kiera ni pulak, minat lah sangatnya pada MU..Haa..Tu lah datangnya 'Love Kiera, Love MU'..
Beg ini bertemakan MU dan merah & hitam..
Sebab sangat lega setelah menyiapkan nya, Aimi terkedu lidah pulak nak taip panjang2..Enjoy..

Tadaa..Inilah beg laptop yang dimaksudkan..
Front Side..
Chantek tak..??
Kiera 23..
Haa..Aimi pun tak tau lah apa maksud 23 tu..Umur dia ke..Tarikh lahir ke..Tak sure..Tak tanye pulak..Hehe..Tengok2..Siap ade keychain Love Love lagi..=)
.
Part ni lah yang paling2 sangat2 mencabar..Rasa nya yang second time baru lah jadi yang kat tengah2 tu..Tapi alhamdulillah..Walaupun tak secantik yang real, tapi boleh lah kot..=)
.
Hah..Tu lah tu lah..Musim bola bakal menjelma..=)
Aimi dah naik hafal dah logo Mu ni camane..
.
Yang ini pula bahagian dalam..Ada entry sebelum ni, Aimi ada post mengenai inner for lappy dress..So ini lah yang dimaksudkan..Dalam tu ada span..So tebal la kan..
.
Yang ini lak keychain yang digunakan untuk sangkut kat zip..Sebab beg laptop ni, Zakry tak nak butang2 macam yang 'Lappy Dress for Zeela'..So ada zip, jadi ni 1 pakej la gitu..
Saje Aimi letak bentuk Love..Menggambarkan cinta antara Zakry dan Kiera..Semoga berkekalan hendaknya..Insyaallah..
Love pun tema nya hitam merah lagi..Yelah ikut tema kan..
.
Haa..Part ni yang last..Ni backside..Kosong je..So, apa lagi..Aimi tak ada label lagi..=(..Jadi guna lah apa yang ada..Jahit je lah nama sendiri..Ok ke..??
.
Ok..Sekian sahaja entry untuk kali ini..Insyaallah, lepas ni ada entry mengenai 1 lagi beg laptop warna hijau pulak..Dah siap dah..Tapi ada pada Aimi's Designer..Nanti Aimi update later..Ok..
Kalau ada yang berminat, boleh lah hubungi Aimi ye..Mengenai price pula, bergantung kepada design yang di ingini..Sekian..

9 comments:

  1. perghhh giler tabah seh buat menda nih,,,jgn tanye knape harga tinggi lah kan~ hihih

    syabas,,,nice work beb..
    terus berusaha~

    ReplyDelete
  2. Bieha : tu la bib..baru test2 buat cmni..=)

    ReplyDelete
  3. harga..harga..cover lappy gini berapa ek..cantek :) well done..

    ReplyDelete
  4. aieen paling kagum dengan lappy dress ni.sangat kagum

    ReplyDelete

Aimicraft